dimarts, 31 de gener del 2012

Matances, segona part











5 comentaris:

Arnau Amengual "Moreno" ha dit...

Genial Miquel!
M'as fet recordar quan a canostra, amb els padrins en feiem de matances. Era un dia de molta feina però que disfrutava de valent...
Salut i fins aviat!!!

PD.: la foto de les mans cosint, m'ha recordat molt a la meva padrina, fantàstica!

Mayolicus ha dit...

Ja te vaig dir a un comentari anterior que esperava la segona entrada amb ànsies. I ja veus, no m'ha defraudat gens (faltaria més!). Molts records i presents, a ca nostra encara en feim... en tornar t'haurem de convidar a berenar a canvi d'un dia de festa i alguna instantànea. je je je!

Salut!

Osselin ha dit...

Ai, ai, ai! Quina enveja!

Joan ha dit...

Bona sèrie de ses matances. He de confessar que mai m'han agradat, encara que el resultat sí m'agrada degustar-ho, i mirar les teves fotos també. Una salutació!

Rosana ha dit...

Qué bien documentado Miquel, la foto de las manos me gusta mucho.