diumenge, 14 de novembre del 2010

Festes d'Inca

Dissabte a Inca hi va haver festa, es celebrava la festivitat de Santa Maria la Major i els dimonis d’Inca al so de les xeremies ballaren en torn dels foguerons, ja, més tard, altres dimonis, els de la “Factoria des Fossar” i "Enfocats" feren el seu correfoc, que per cert, de cada dia ens sorprenen més amb la seva espectacularitat, fins on arribaran?










Si voleu veure más fotos d'Inca meves anau al bloc dels Dimonis de sa Cova des Fossar i si voleu veure fotos del correfoc de Santa Ponça clicau aquí.

4 comentaris:

Mayolicus ha dit...

Bones Miquel,

Enhorabona per les fotos però t'he de dir que les dues dels xeremiers m'han agradat especialment.

Salut!

Potti ha dit...

Jo diria que són en Tugores i en Salom. Veres?

Miquel ha dit...

Pel que vaig sentir són de Sineu. Gràcies pels comentaris.

massay ha dit...

a mi també m'agraden molt ses dels xeremiers.
una passada