dimarts, 18 de gener del 2011

Correfoc a Alcúdia

Aquests dies la feina de camp amb la càmera és molt intensa, el divendres passat, a la nit, el correfoc d’Alcúdia, dissabte, el matí, a Barcelona, a la jornada de Fotografia de Paisatge organitzada per Celístia, Objectiu Natura i la Societat Catalana de Fotògrafs de Natura i al mateix temps aprofitar per fer una volta pel mercat de la Boqueria. A la nit del mateix dissabte vaig sortir vestit de dimoni a la desfilada del pregó de les festes de Sant Sebastià de Palma. El diumenge, a primera hora del matí, cap a Artà per estar a hora a la casa des trull a la sortida dels dimonis i al primer ball, i així fins ja entrada la nit a les torrades als foguerons....


Demà toca la revetla de Sant Sebastià, el dissabte el correfoc de L’atiàfoc i el diumenge la marató fotogràfica. Bé, i tot això, sense tenir cap dia de festa (el meu lloc de feina pertany al municipi de Calvià). De manera que aquests dies aniré penjant algunes fotos d’aquestes activitats. Avui, unes fotos del correfoc dels dimonis de Sa Cova des Fosar de Sineu i els de la Factoria de So de Santa Maria a Alcúdia.












8 comentaris:

massay ha dit...

quina feinada!això és un no aturar.
trob que feres una feina exel.lent devers alcúdia...m'agrada aquesta altra visió d'un correfoc,que és el parlamet de'n ricard i el moments de nervis i recolliment....
m'agrada especialment el retrat de la dimoniona(anònima,es clar...)tot hi que ha quedat amb una mirada massa angelical,l'haurem de fer enfadar!)
salut miquel!

Tonya ha dit...

Enhorabona per ses fotos. Són molt bones!

Mayolicus ha dit...

I despres trob que jo faig moltes coses! Veig que tu també no quedes gens curt. Les fotos del correfoc de divendres impresionants, fabuloses... m'agraden molt (a veure si podem sortir plegats algun dia per si s'aferra alguna cosa, je je je).

Diumenge a Artà et vaig veure de lluny però amb la gentada i el trull no et vaig poder dir res.

Salut! A veure si hi ha sort a l'atiar!

A.Poussin ha dit...

Enhorabona! Unes fotos precioses!
Totalment d'acord amb en Massay! Mostra l'altra cara dels correfocs, la que no es veu, la que, a vegades, s'oblida que existeix, la part més humana...

PD: Fixe't Massay que la dimonia (anònima direm) amb cara angelical, llavors no pareix tan angelical damunt na Ferrereta eh! Jajjajajaja!

Mayolicus ha dit...

Miquel t'he posat un enllaç al meu bloc.
http://mayolicus.wordpress.com

Si vols que no aperesqui només ho has de dir.

Gràcies per anticipat!

Arnau Amengual "Moreno" ha dit...

Com de costum Miquel, unes fotos bonissimes!!! M'agrada molt el retrat de la nostra dimoniona i tambe la primera, tots escoltant al cap que ens dona les "instruccions" del correfoc...
Gràcies Miquel i a veure si cau una sortideta aviat!!!

Miquel ha dit...

Gràcies Mayolicus, jo també t'he posat un enllaç al teu bloc, que m'ha parecut molt interessant i amb fotos molt bones!!!

Osselin ha dit...

Fantàstiques fotos! (en tots els sentits)