divendres, 20 d’agost del 2010

Repte

Després dels darrers posts vaig rebre un comentari d’un apreciat company (Llicenciat en Belles Arts i gran artista) que me va fer pensar molt, de fet he estat tots aquest dies sense publicar res donant-li voltes. És un comentari dels que m’agraden, dona idees....jo vos ho pos perquè me doneu idees i també assumiu el repte, un gran repte:

“Trobo q de vegades cerques massa la foto "bonica", i crec q hauries de fugir de la bellesa consensuada. Prova en trobar(te) en fotos més personals, potser privades. Has tastat l’autoretrat? has fotografiat l’agraït silenci que hi ha sovint dedins les cases? ca teva....”

Aquestes dues fotos d’avui, seguint el consell del meu company, una representa el silenci, o això intent, de quan estic tombat damunt el llit, el que veig és el sòtil... L’altre un autoretrat, també des de damunt el llit.....què deu passar amb el llit...?


1 comentari:

Anònim ha dit...

Bona foto la segona, molt relaxant.