dissabte, 3 d’agost del 2013

Artdemossa


Desprès de la participació a Valldemossa a la nit de l’art , vos vull mostrar algunes de les fotografies que vaig exposar. Me vaig sentir molt al·legat pels comentaris de les visites a la meva paradeta, excepcionalment montada per na Llucia i les meves filles,  a més de les ventes realitzades, un detall que anima a seguir provant i investigant nous estils i formes.

 
 
 
 
 
 
 
PD: També vull agrair a l'organització les facilitats donades pel montatge i felicitar-la per la bona marxa de la nit.

1 comentari:

Mayolicus ha dit...

Bones Miquel,

Sa veritat és que tenies un raconet molt interessant i amb molt bon material. Estic content que l'experiència en fos profitosa i que en sortissis content.

salut i esper que l'any que vé es pugui repetir.